jestem zielona jak ten bambus

Bambus - Dla Początkujących

Moderatorzy: Sobal, Gantz

aNaNke
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 2009

jestem zielona jak ten bambus

Post autor: aNaNke » 05 lis 2009 21:52

no więc tak,mam od wczoraj nigrę i jeszcze jeden bambus którego nazwy jeszcze nie odszyfrowałam.interesuję się tymi trawami i marzę o tym żeby mieć takie na działce(a mam dużą). siostra zrobiła mi niespodziankę i przesłała dwie odmiany,wiem że nie mogę ich teraz wsadzić do gruntu,ale nie wiem jak je przezimować w domu.proszę o rady,za każdą z góry dziękuję.aha jeszcze jedno,ten drugi bambus( próbuję rozszyfrować chociaż pierwsze litery ATROVAG......-dalej już nie jestem w stanie rozczytać), no więc ten drugi bambus wypuścił źdźbło,tak mi się wydaje,a nawet jestem pewna.

Awatar użytkownika
Sobal
Site Admin
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 0
Kontaktowanie:

Re: jestem zielona jak ten bambus

Post autor: Sobal » 06 lis 2009 12:27

aNaNke pisze:no więc tak,mam od wczoraj nigrę i jeszcze jeden bambus którego nazwy jeszcze nie odszyfrowałam.interesuję się tymi trawami i marzę o tym żeby mieć takie na działce(a mam dużą). siostra zrobiła mi niespodziankę i przesłała dwie odmiany,wiem że nie mogę ich teraz wsadzić do gruntu,ale nie wiem jak je przezimować w domu.proszę o rady,za każdą z góry dziękuję.aha jeszcze jedno,ten drugi bambus( próbuję rozszyfrować chociaż pierwsze litery ATROVAG......-dalej już nie jestem w stanie rozczytać), no więc ten drugi bambus wypuścił źdźbło,tak mi się wydaje,a nawet jestem pewna.
Phyllostachys atrovaginata.

Jeśli masz chłodne pomieszczenie to możesz w nim je przezimować, ale tak jak ostatnio komuś radził Artur lepiej zadołować po kątem ze 45 stopni (żeby łatwo było przygiąć do ziemi i przysypać śniegiem) i zaściółkować czymś na grubość min. 30 cm
W suchym ciepłym mieszkaniu źle się czują i szybko łapią choroby...
][
][
][Sobal
http://www.bambusy.pl

aNaNke
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 2009

Post autor: aNaNke » 09 lis 2009 09:15