Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Kącik miłośników Draceny, Miskantów i innych często mylonych z bambusami roślin, oraz bananowców, palm i innej egzotyki na polskiej ziemi.

Moderatorzy: Sobal, Gantz

Awatar użytkownika
Proxa
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2008 14:51

Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: Proxa » 24 cze 2008 15:13

Mojego pseudo bambiego mam juz kilka lat kupilem go jak mial z 12cm miescil sie w tyci doniczce .... teraz ma ponad 40cm ! troche juz usychal w miedzy czasie ale zawsze jak ladnie sie nim zaopiekowalem wracal do zdrowia ... :) ale ostatnio mnie zaskoczyl nizej fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz co mam robic dalej z tymi malymi odrostami :) ? dopiero co go przesadzilem do wiekszej donicy i odrazu zacza puszczac odrostu fakt ze w starej juz nie mial gdzie i wyciagnolem raczej korzenie bo ziemi to tam nie bylo juz prawie wcale :D (od kupna byl przesadzany 3 razy)

teraz mam obcinac czy czekac az te odrosty beda sobie rosly ? powiem ze zdziwilem sie bo tempo jest naprawde szybkie ! przesadzalem go 1 miesiac temu i nic nie bylo wiec po miesiacu taki efekt !

aha dodam tylko ze jest jeszcze pelno mini odroscikow ktore dopiero powstaja ...

ziemia jest zwykla najtansza ;) zero nawozow woda zawsze ustana w tem pokojowej , swiatlo tylko z gory do 13/14h
gg681458

Awatar użytkownika
Sobal
Site Admin
Posty: 2193
Rejestracja: 20 lut 2006 13:43
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 0
Lokalizacja: Warszawa - Climate zone 6B
Kontaktowanie:

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: Sobal » 24 cze 2008 16:04

No rośnie... :) Co z nim zrobić to zależy od tego co chcesz z nim zrobić ;)
][
][
][Sobal
http://www.bambusy.pl

Awatar użytkownika
Proxa
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2008 14:51

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: Proxa » 24 cze 2008 16:24

hehehe ;) nie wiem ma rosnac dalej

czyli moge zostawic te odrosy ? im tam chyba troche ciasno bedzie bo jak widac na fotkach sie tak przeciskaja... mysle obsadzic wolna przestrzen n aokolo donnicy? co ty na to ? jak to sie odrywa czy ucina ? i odrazu w ziemie walic :) ?
gg681458

pepis
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008 17:42

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: pepis » 21 wrz 2008 19:46

chciałabym pociąc bamusa na kawałki ale nie wiem ,w którym miejscu należy przecią.W jakim podłożu najlepiej rośnie bamus ;w ziemi czy w podłożu kamiennym?CZEKAM NA ODPOWIEDZ

Awatar użytkownika
Sobal
Site Admin
Posty: 2193
Rejestracja: 20 lut 2006 13:43
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 0
Lokalizacja: Warszawa - Climate zone 6B
Kontaktowanie:

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: Sobal » 22 wrz 2008 09:32

pepis pisze:chciałabym pociąc bamusa na kawałki ale nie wiem ,w którym miejscu należy przecią.W jakim podłożu najlepiej rośnie bamus ;w ziemi czy w podłożu kamiennym?CZEKAM NA ODPOWIEDZ
To niestety nie jest bambus...
][
][
][Sobal
http://www.bambusy.pl

pepis
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2008 17:42

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: pepis » 22 wrz 2008 17:25

Ok ok przepraszam na pomyłkę. Moja roslinka to coś takeigoObrazek

Dostałem go na jakąś tam okazje od znajomych.

Mam taie pytanie, On jest za długi. Czy jak go przetne i wsadze krótszego do wody to on wypuści korzenie? Jak tak to jak go przeciąć?

Awatar użytkownika
Sobal
Site Admin
Posty: 2193
Rejestracja: 20 lut 2006 13:43
Wpisz jaki mamy teraz rok.: 0
Lokalizacja: Warszawa - Climate zone 6B
Kontaktowanie:

Re: Moj LUCKY BAMBOO chyba sie rozmnaza co dalej :) ?

Post autor: Sobal » 23 wrz 2008 13:12

][
][
][Sobal
http://www.bambusy.pl

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości